MASZK készítése házilag..



Sokféle írás terjed a neten, jó vagy nem jó.
Ami biztos, hogy a textil maszk a vírussal szemben NEM VÉD meg!
ITT olvasd el, hogy miért.
Max. 1-2 órát hordhatod (különben még ártalmas is lehet) és utána fertőtleníteni, 60 fokban mosni és vasalni kell.
A maszk, ha másra nem arra jó, hogy ha tüsszentesz ne add tovább és maszkban nem tudod piszkálni az arcodat.


Ha úgy érzed biztonságban magad, hogy hordod, házilag is elkészítheted.
Én háromrétegűt varrtam úgy, hogy belülre egy zseb került. Ide akár szénszűrőt vagy +zsebkendőt tehetsz.

Hozzávalók: textil,  2 x 22 cm hosszú gumipánt.
  • A szabásmintát egy kartonpapírra rajzoltam, majd kivágtam. (1. kép).
  • A textilre átrajzoltam és 4 db-ot szabtam ki az elejének és a hátuljának, majd a belső zsebet is kiszabtam 2db-ot. Ezt csak a szaggatott vonalig. Szabásnál figyeljünk! Rá kell hagymi 5-7mm-t.
  • Az íves részen külön-külön összevarrtam mindhárom réteget.(2. kép).
  • A belső zseb széleit beszegtem és ráillesztettem a belső oldalra. A szélén levarrtam (3. kép).
  • Összeillesztettem a két oldalt a fonákján (3. kép), majd levarrtam, úgy hogy egyik végét szabadon hagytam (4. kép). 


  • Kifordítottam és a végét összevarrtam, majd a szélein egy díszítő varrást csináltam (5. kép). 
  • Már csak a behúzó rész levarrása (6. kép) és a gumipánt befűzése maradt (7. kép).
  • El is készültünk (8.kép) Jó varrást!



Tadaaamm.. Éésss fel is próbáltam..




Vigyázzatok magatokra és egymásra!
Ha tehetitek maradjatok otthon!
TANÓ MÓNI


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések