CSAK SZÍNESEN /Új sorozat indul..


Egy új sorozat indul a blogon, melyben megmutatom, hogy nem kell félni a színektől!
Tippeket hozok a teljesség igénye nélkül. Legyünk bátrak a színek használata terén.
Célom, hogy a saját Stílusodnak megfelelően segítséget kapj és találd meg a színeid,
akár harsányabb vagy visszafogott színek a kedvenceid.

Nem vagyok STYLIST, sem színtanácsadó. Ilyen téren szívesen ajánlok szakembert. 

Az eredeti szakmámban a lakások tervezésénél nagy hangsúlyt tettem a színtervezésre. Az egyik kedvenc területem volt. A színek harmóniáját a mai napig nagyon szeretem, sőt úgy érzem jól magam, ha ez körülöttem is megvan. A termékeim tervezésénél is az egyik fő szempont színek a design és a használhatóság mellett.

Egyszerű tippekkel mutatom be a saját gardróbomból, hogy én hogyan csinálom.
Vágjunk bele!
Hamarosan indulunk!




Vidámsággal,
TANÓ MÓNI
a táskaterveződ

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések