CSAK SZÍNESEN / türkiz és sárga..



Egy téli hétköznapi alap összeállítást hoztam, melyben a türkizé a főszerep.
Amit még hangsúlyoznék ezekben a szettekben, hogy a kistáskákat nem csak alkalomra használhatjuk, hanem hétköznap is nagyon mutatósak.
A következő összeállításokban a kedvelt farmerszoknyákhoz pulcsikat választottam mustársárga és türkiz színekben. 

Ebben az összeállításban a türkiz kistáska harsányan jelenik meg, a mustársárga pulcsi és középbarna kordbársony szoknya felett, de nekem pont emiatt tetszik. Egy türkiz mintás sál  vagy ékszer még jól passzolna a szetthez, én csak az alapot mutatom most.
A türkiz "Kis fekete" táska a főszereplő ebben az összeállításban.

Itt megfordult, a türkiz pulcsi sötétkék farmerszoknyával alapot képez a mustársárga "Little Bag" kistáskának. Szerintem ez is ütős összeállítás. Ez az alap, finomítani lehet sállal kiegészítőkkel amiben a sárga lehet a domináns szín.


 Ezzel az összeállítással próbáltam megmutatni, hogy, ha nem kedveled a harsány kontrasztokat, egy árnyalatnyi különbséggel is csinos összeállítást tudsz létre hozni. A türkiz  "Little Bag" kistáska majdnem beleolvad az öltözékbe, emiatt harmonikus. Én ezt egy sötétkék sállal türkiz ékszerekkel spékelném meg.


A három színű táska..A Color Bag kollekcióból. Sokan szerettétek eddig is  ezeket Clutch Bag-eket, de többetektől hallottam, hogy nehezen választotok többszínű táskát, mert nehéz hozzá öltözködni. Pont ezt szeretném megcáfolni ezzel az összeállítással. Az a lényeg, hogy meglegyen az összhang.
Mintha csak a lakberendezésnél a színeket tervezném (az egyik kedvencem volt a térrendezés után). A táskák színeinek az összeállításánál is erre a harmóniára törekszem. 
Ennél az összeállításnál a türkiz pánt a táskán teljesen passzol a pulcsi színével így a kiegészítőkben (sál, ékszer) jeleníteném meg még a zöldet és a bézs színt. A lényeg, hogy a táska három színeinél maradjunk.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 
                                                                          

Vidámsággal,

TANÓ MÓNI 
a táskaterveződ

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések