Előadásra kértek..


Hogy legyek Jó Vállalkozó?
Sikerek és kudarcok a való életből..

Címmel előadást tartottam a Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara Zsolnay Termében.
A rendezvény amire meghívást és felkérést kaptam az előadás megtartására, a Job Developer Program keretében valósult meg.

A közönség pécsi Szakközépiskolásokból állt, akik vállalkozni szeretnének tanulmányaik elvégzése után. Részt vettek még előadók, a gyerekek mentorai és a szervezők. 



  • Szó volt a vállalkozó és munkavállaló előnyeiről és hátrányairól..
  • Az elhatározásról. A vállalkozás indításáról, mikor, hogyan, mik a fontos dolgok?
  • Az első évekről, a Sikerek és kudarcok kezeléséről.
  • Miről ne felejtkezzünk meg, amikor már működik a  vállalkozás.
  • A vállalkozói tulajdonságokról.. 
  • A mondanivalómat a saját történeteimmel, tapasztalataimmal fűszereztem, pont ahogy átéltem őket. Úgy láttam ezek keltették fel a legnagyobb érdeklődést a fiatalokban :)
  • És végezetül megosztottam a mottómat is a hallgatósággal.



Remélem sikerült segítenem a fiataloknak, felhívni a figyelmet a buktatókra és ezzel együtt buzdítani őket, hogy sikeres  vállalkozóvá váljanak.


Vidámsággal,
TANÓ MÓNI

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések