DÍJAT KAPTAM..


Ezt a naagy Hírt meg kell hogy osszam veletek!

Az "Év Fiatal Üzletembere Díj"-at kaptam a 2017-es évi munkámért, a handmade by TANÓ MÓNI márka létrehozásáért és felépítésért.

A Díjat a Pécs Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara adományozta. A Díjátadó ünnepség egy nívós Üzleti estélyen volt megrendezve idén harmadik alkalommal, melyre hivatalosak voltunk. A Baranya Megyei Üzleti estélyen a kimagasló gazdasági tevékenységet végző vállalkozók, kézművesek, a szakképzés és idegenforgalom terén dolgozók kaptak elismeréseket.


Mondanom sem kell, nagyon örültem, hogy én is részese lehettem ennek az eseménynek. Tényleg nagy megtiszteltetés. 


Ha most visszaemlékszem, pont 5 éve, 2013 februárjában terveztem az első TANÓ MÓNI táskát. Az 5 év alatt nagy utat jártam be. Többen mondták, hogy most érett be az 5 év kitartó munkája.


A Díjátadó Ünnepség után még egy interjúra is felkértek a helyi PécsTV által. Az indulásról kérdeztek, a vállalkozásról és arra volt kívácsi a riporter, hogy fogadtam a hírt a Díjról.


Akkor most elárulom, már tavaly decemberben megkaptam az értesítést. Alig tudtam titokban tartani.. Az Adventi Vásár közepén jártunk. Aznap Márti volt a soros a kisházban és este váltottam le. A levéllel a kezemben érkeztem, Márti elment majd elővettem.. mit is kaphatok én a Kamarától?? Már a levélpapír is díszes volt és olvasom... a 2017 évi teljesítménye alapján Önnek ítélte az Év Fiatal Üzletembere Díjat ...   Háát bevallom nagyon jól esett és picit meg is könnyeztem, aztán majd kiugrottam a bőrömből örömömben.

Nem is mertem nagyon mondani, egészen idáig:)

Az Üzleti Estélyre egy Új táskamodell is készült. A Kis Fekete.., melyet büszkén viseltem:)



Egy szép mérföldkő ez a Handmade by TANÓ MÓNI márka életében, de megy tovább minden, tele vagyok ötletekkel, megvalósítandó tervekkel, Szóval van még JÖVŐ!

Nektek is köszönöm, hogy Tőlem vásároltok és használjátok a TANÓ MÓNI termékeket, hiszen Nélkületek ezt a Díjat sem kaphattam volna meg!

Vidámsággal,
TANÓ MÓNI



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések