2017. április 14., péntek

Húsvéti sütés ajánló.. Kellemes Húsvéti Ünnepeket!

Eredetileg építészetet tanultam és sokáig belsőépítész irodában is dolgoztam, Ezt az interjúból már biztosan hallottad,
a varrás az életemben mindig is jelen volt, bár hobbiból indult,
mára nagy örömömre kinőtte magát és ez a főállásom.
Viszont van egy másik hobbim, amit nagyon szeretek, a sütés. Tényleg kikapcsol és a végeredmény is felüdítő:)
Volt egy időszak amikor az egész internetes munkálkodásomat elkezdtem, hogy rendszeresen bújtam Limara oldalát. Onnan készítettem ezt a finomságot is.
Ezt a croissant csak ajánlani tudom. Gyors és mindig sikeres lesz a végeredmény.
A receptet innen néztem. Bár én sajt nélkül készítettem és a felében csoki töltelék van, azért beszéljenek a képek tovább helyettem:
Remélem ha nem is a Húsvéti készülődésben, de lesz kedved elkészíteni. KELLEMES HÚSVÉTI ÜNNEPEKET KÍVÁNOK! Ne feledd, Hétfő éjfélig tart még a "HÚSVÉTRA Hangolódva" kedezmény az AJÁNDÉKKal amit itt olvashatsz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése