Március hónap terméke - CLUTCH BAG

  A HÓNAP TERMÉKE  márciusban a CLUTCH BAG.

Ahogy már értesültetek róla, új színekkel bővült a CLUTCH Bag kollekció.

Ennek okán gondoltam, hogy legyen ez a táska a hónap terméke, hiszen itt a tavasz, hamarosan nyílnak a tavaszi virágok és ez a táska is a sok színéről ismert és annyira sokrétűen használható.
Hordhatjuk hétköznap lazán átvetősen, alkalomra csini ruhával kézitáskaként, de egy tárgyaláshoz kosztümmel is rendkívül mutatós. Csak a színt kell összehangolni és remekül feldobja és kiegészíti az öltözetünket. A rengeteg összeállítás közül biztosan megtaláljuk a kedvencünket.




Minden CLUTCH BAG táskához a most következő öt napban 
ismét 

egy ajándék pénztárca jár,

amit nagyon jól ki tudunk használni, a kistáskákhoz nagyon praktikus,
én nagyon szeretem.




Így a Clutch bag táskával együtt mindjárt
két termék a tiéd, 
ami 

több mint 20% kedvezményt biztosít számodra.




Lepd meg magad vagy szeretteid a kedvenc táskáddal! 







Válogass kedvedre, 
kíváncsi vagyok Neked melyik a kedvenced? 

Most csak egy kis ízelítőt hoztam, 
az összes színt itt találod.



Fontos, hogy tudd: A kedvezmény csak 2021. március 10 - 15 között él a handmade by TANÓ MÓNI webshopban.  A vásárláshoz nem szükséges kunponkód, a megadott napokban a termékhez hozzáadjuk az AJÁNDÉK Pénztárcát. Viszont arra kérlek, hogy a megjegyzésbe írd be légyszíves, hogy milyen színű pénztárcát kérsz ajándékba!Az Akció más kedvezménnyel nem vonható össze.



Szeretettel,
TANÓ MÓNI

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések