MEGÚJULT a PÉNZTÁRCA

 

A TANÓ MÓNIs PÉNZTÁRCÁK már régóta készülnek a műhelyemben. 


A régi tárcánál sokkal kisebb volt a felső rész ezért azt már egyszer megszélesítettem. Régebben egyterű volt, mára két rekeszbe lehet pakolni, elkülönítve a kártyákat és a készpénzt. Ezt nagyon szeretitek. A külalaki változások közt meg kell említenem, hogy a textil cimke helyett a logó már sokkal elegánsabban jelenik meg a tárcán. 
 



Hogy mi lett a mostani változás? 
Röviden leírom a történetet: Tavaly év végén Pécsett egy helyi vásáron beszélgettem egy kedves vásárlóval akinek már volt TANÓ MÓNI-s pénztárcája. Ő említette, hogy nagyon szereti, de ha csak 1 cm-el nagyobb lenne a zipzárnál akkor még kényelmesebb lenne. Idén nekiálltam, a szabásmintát újra elkészítettem és legyártottam az egész sorozatot. Szóval így még kényelmesebb!




Most -15% kedvezménnyel juthatsz hozzá a kedvenc tárcádhoz!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések