Adventi Vásár 2017..




Nagy készülődés előzte meg az Adventi Vásárt. Ilyenkor már hónapokkal előre készülök. Leltározok, próbálom saccolni, miből mennyire lesz majd szükségem. Persze nehéz dolog mert eddig minden évben más volt a húzótermék, ezért általában a vásár alatt is varrok és mindig maradnak félkész termékek is. Ez így volt most is:)

TANÓ MÓNI fényképe.

A bepakolás napján férjem és apukám állta a sarat, én sajnos nem tudtam segíteni, a zsűrifelkérés miatt. Egy kicsit megújítottuk a berendezést, ami praktikusnak és mutatósnak bizonyult.
Volt szélvihar és vízszintes eső , még hó is, de arányaiban elviselhető volt az időjárás. Már tisztára belerázódtam a megpróbáltatásokba így a 4. alkalommal. Két csodás segítségem is volt Timi és Márti személyben. Míg ők árultak én varrtam. 24 napig tartott a 2017-es Adventi Vásár, ezért nagy segítség volt a munkájuk.

Jó volt többetekkel találkozni, akik már évek óta visszajártok és mindig örülök, az első látásra beleszerető kedves érdeklődőknek is. Sok sok dicséretet és visszajelzést kaptam amit ezúttal is nagyon köszönök.









A Vásár közben is ért meglepetés. A Marketing Soul-tól Gergő látogatott meg és egy röpke interjút készített. Jó kérdéseket tett fel én pedig igyekeztem ügyesen válaszolni. Ebből egy kisfilmet vágtak össze, amit itt nézhetsz meg.



Azért vártam már nagyon én is a Karácsony napját. Az utolsó nap volt a leggyönyörűbb az időjárás. Délelőtt még kint voltam, este pedig már mi is ünnepeltünk:))

Vidámsággal,
TANÓ MÓNI

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések