Február hónap terméke - MIDDLE BAG

 A HÓNAP TERMÉKE februárban a MIDDLE BAG  



A személyes kedvencemről van szó, hiszen az enyémet már több mint 4 éve használom. Megjárta a Közel-Keletet, Horvátországot és hétköznap is rengeteget viselem..
Az első modell óta több újításon is átment ez a táska.
Az egyik, hogy belső merevítéssel készül, ezért rendkívül jó a tartása és a filigrán vékony pántja miatt igazán elegáns lett a sportos formája ellenére. 
A méretét is 1-1 cm-el megnöveltem, így még kényelmesebb.




Minden MIDDLE BAG táskához a most következő öt napban 

egy ajándék pénztárca jár. 






Így a táskával együtt mindjárt két terméket kapsz, ami 

24% kedvezményt biztosít számodra.






Lepd meg magad vagy szeretteid a kedvenc táskáddal! 
Kattints ide és nézz körül a sokszínű MIDDLE BAG táskák között!


Csodaszép színeket találsz!
Néhol belecsempésztem egy-egy más színt, mint pl. itt alul ennél a pink táskánál a sötétkék pántot. Szerintem nagyon jól kiemeli egymást mindkettő és mivel a táska egyszínű, legjobban tudjuk kihasználni.





Válogass kedvedre, 
kíváncsi vagyok Neked melyik a kedvenced? 

Most csak egy kis ízelítőt hoztam, 
az összes színt itt találod.






Fontos, hogy tudd: A kedvezmény csak 2021. február 10 - 15 között él a handmade by TANÓ MÓNI webshopban.  A vásárláshoz nem szükséges kunponkód, a megadott napokban a termékhez hozzáadjuk az AJÁNDÉK Pénztárcát a táskával megegyező színből. Ha az ajándék pénztárcát más színből szeretnéd, jelezd a megjegyzésben! Az Akció más kedvezménnyel nem vonható össze.



Szeretettel,
TANÓ MÓNI






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések