Évértékelő - Viszlát 2020!


Tavaly ilyenkor még iszonyú fáradtan próbáltam kipihenni az Adventi vásár fáradalmait. Ennek tudható be, hogy az évértékelők valahogy eddig kimaradtak az év végéből. 
Idén ez másképp van és jó lesz visszatekinteni erre a kihívásokkal teli furcsa 2020-as esztendőre. 

ÉV ELEJÉN még mit sem sejtettünk..

A Januárt próbáltam pihenéssel, rend rakással a műhelyben és tervezgetésekkel tölteni, mint ezidáig. 

Februárban neki is álltam a Confort Bag táska hátizsákos verziójának mindjárt egy új textillel, a tengerparti ihletésű ovál mintással, amiből mindjárt egy egész sorozat termék is elkészült. A hónap végén szebb idő lett, ezért még piacoztam is. Akkora szél kerekedett, hogy elvitte a sátrat a fejem fölül. Ekkor még nem sejtettem, hogy jó pár hónapig ez volt az utolsó vásárom.




Gyönyörű tavasz.. 

A Március.. húú lelkileg a legnehezebb hónap volt az évben. A Covid az elején sokkhatásként ért. Aztán a lelassulás következett. Egy csomó olyan dolgot tudtam megcsinálni amit már rég terveztem. Egy gyönyörű tavaszt éltünk meg a karantén alatt. Kertészkedtünk. Naponta néztem ahogy kizöldül minden, virágoznak a gyümölcsfák amiről videó is készült és a kismadarakban gyönyörködtem, hogy szorgoskodnak. Beköltöztek hozzánk, a fákra kitett kis házacskájukban nevelgették a kicsinyeiket. 

Áprilisban élveztük, hogy sokat együtt lehetünk, sütögettünk Húsvétra. Azért dolgoztam is; megújult a webáruház arculata.és véégre befotóztam az ékszereket. A nyaklánc mint rég áhított újdonságként jelent meg idén, amit nagyon szerettetek. 




Májusban
 beadtam a derekamat, vagyis elkészültek a Stílusos maszkok. Addig csak ajándékba varrtam őket és készítettem egy bejegyzést, hogy lehet elkészíteni. Aztán jött a gondolat, hogy a táskákhoz az adott textilekből stílusos megjelenéssel, ha már kötelező nézzen ki jól és amennyire lehet, legyen kényelmes. Itt írtam róla.



Nyár itthon..

Jött a nyár és elkezdtük felújítani a teraszunkat és a bútorok is új színt kaptak. Sorra varrtam a székpárnákat és huzatokat.. 


ÚJ TÁSKÁK..

Júniusban a COLOR Bag hátizsákos táska született meg szebbnél szebb színekkel. Ez a közepes méret idáig hiányzott a palettáról. Erről is írtam. Nagyon szerettem a színekkel játszani. Vásárok nem voltak így egy nyugodt időszakban tudtam megtervezni ezeket a táskákat. Talán nem is volt még ilyen, nagyon élveztem.





Júliusban a textiles verzió debütált Country Bag néven. Elegáns és sportos egyben, nagyon szerettem készíteni. Erről is írtam. És készült jó pár teljesen új színösszeállítás, ami eddig még nem volt.
Mindkét táskamodellt be kellett fotózni- amihez egy klassz új helyszínt találtam a kertben - és a webáruházba feltenni, szóval nem unatkoztam..





Újra vásárok, egyenlőre itt helyben..

Az augusztus több lehetőséget hozott. Újra beindultak a vásárok és ekkor indítottam el az Instagram oldalam.
Részt vehettem itt Pécsett a DESIGN LIGET és a SÉTA TÉRI ESTÉK rendezvényen, ahol nagy sikert arattak az új táskamodellek.





Várakozás..

Az ősz várakozással telt. Sorra mondták le a már megszokott Kézműves vásárokat. Itt helyben viszont  rendszeresen meg tudtam jelenni a Patrónus Piacokon, amiért hálás vagyok. Vártuk megtartják-e az Adventi Vásárt. Az utolsó utáni pillanatban mondták le, de pár napot azért az Adventi időszakban is kipakolva tudtam várni az érdeklődőket. 
December elején az AJÁNDÉK SZETTeket állítottam össze, hogy könnyebb legyen a karácsonyi ajándékokat összeválogatni. 




Összességében HÁLÁS vagyok ezért az évért!
Azért, hogy egy kicsit megállhattam, megpihenhettem az előző hat év mókuskerékéből és át tudtam értékelni sok mindent.
HÁLÁS vagyok, hogy nem betegedtünk meg mi sem és a családunkban sem.
Azért, hogy többet lehettünk együtt. 
Hálás vagyok NEKTEK, hogy velem tartottatok és nagyon jól esett, hogy többen most karácsony előtt kerestetek meg, hogy az elmaradt évközi Kézműves vásárokon szoktatok tőlem vásárolni és most bepótolnátok.. 
KÖSZÖNÖM, hogy most is elolvastad és VÁRLAK Jövőre is ÚJ tervekkel!!

BOLDOG, SIKERES ÚJ ESZTENDŐT KÍVÁNOK, EGÉSZSÉGBEN!

Szeretettel,
TANÓ MÓNI

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések