A Kis Fekete - Díjátadóra..


Múlt hétvégén Díjátadóra voltunk hivatalosak. Mit mondjak, olyan nagyon sűrűn nem veszünk részt ilyen eseményeken, vagyis ez volt az első. Egy nagy megtiszteltetésben volt részem a PBKIK Kamara jóvoltából. A "2017 Év Fiatal Üzletembere DÍJ"-at adományozták a munkámért, a handmade by TANÓ MÓNI márka létrehozásáért és felépítéséért. 

Az Üzleti Estélyre stílusosan TANÓ MÓNI táskával szerettem volna megjelenni. Mivel eddig kifejezetten alkalmi táska nem szerepelt a repertoáromban és már rég szerettem volna, ezért készült el A KIS FEKETE táska. 


A KIS FEKETE név úgy alakult, hogy a kis fekete ruhámhoz készült most fekete színben, így adta magát a névválasztás.
A pántja vékony műbőr és lecsatolható, így kézitáskának is remek.


Az első zseb nekem nagyon bevált. Névjegykártyát tettem bele, így mindjárt kéznél volt, csak előhúztam amikor aktuális volt az ismerkedések alatt.


Belül béleltem és még két zsebbel láttam el, így szeparáltan minden szükséges dolog elfért benne. Többek között a kis neszeszerem a smink cuccommal és apró üveg illattal, a mobilom, zsepi, kulcs, és egy kisebb TANÓ MÓNI műbőr pénztárca. Nagyon megszerettem, mert kézben hordva is kényelmes és büszkén viseltem:)


Vidámsággal,
TANÓ MÓNI


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések