2017. Visszatekintés /1. rész.



Tavaly elmaradt, de idén nem hagyom ki, hogy leírjam Nektek is a visszatekintést az elmúlt évre. Több izgalmas eseményen vettem részt, olyanokon amiken eddig még soha.
Az év első napjaiban még az Adventi Vásár fáradalmait pihenem ki, ilyenkor tervezem meg az előttem álló feladatokat és ilyenkor tekintek vissza és elemzem az előző évet. Több olyan eseményről is beszámolok, melyet idő hiányában a történésekor nem sikerült hírül adnom.
Kíváncsiak vagytok? Akkor vágjunk bele:


Januárban nagy megtiszteltetés ért. Gáll Orsolya kért fel egy interjúra a Pannon TV-től. Igazi kihívás volt, pár óra állt rendelkezésemre, hogy eldöntsem vállalom-e. Így visszagondolva, nagy bátorság volt részemről, de Orsi közvetlensége átlendített a kezdeti izgalmakon és egy őszinte interjú kerekedett. Február végén került adásba.
A műsor sorozat címe ÉLETREVALÓK.

Februárban megkérdeztelek benneteket: Mit gondoltok a TANÓ MÓNI márkáról, a termékekről?
Sokan vettetek részt benne és igazán megható gondolatokat írtatok, aminek nagyon örültem és hálás vagyok értük:)
A facebookon itt nézheted meg      a blogon pedig itt találod

Február elején az utolsó pillanatban kezdtem el Panyi Zsuzsinál a Mákgubóban a "LÉPJ TOVÁBB" kurzust, melyben egész évben kaptam az új leckéket és havonta az élő előadások alkalmával válaszokat a kérdéseimre. Zsuzsi odaadóan és rendkívül szervezetten végzi a munkáját. Sokat lehet tanulni Tőle, csak ajánlani tudom!

Márciusban elkészültek a februárban megtervezett új táska modellek, melyek mindegyike 2 az 1-ben funkcióval rendelkezik.:

Elkészült az új MOBILTOK is, mely műbőrzsebes és gumipánttal záródik:



Áprilisban elindultak a Kézműves vásárok. Pécsett és környékén, néha távolabb is szoktam részt venni ezeken az eseményeken. Érdemes feliratkozni a hírlevelemre, melyben minden ilyen eseményről tájékoztatlak.

Elkészültek a megújult neszeszerek. Több méretben és formában, ahogy kértétek. Lett kisebb "XS", "S", közepes, "M", hosszúkás, nagyobb "L"  és extra nagy "XL" méretű:



Májusban részt vettem az I. Dél-Dunántúli online Marketing Konferencián a Big Marketing Day rendezvényen. Ez volt az első nagyobb Marketing rendezvény amit itt helyben, Pécsett rendeztek. Gondoltam, ezt nem hagyhatom ki:)


Júniusban megterveztem és elkészítettem az All DAY Bag-et.. három méretben:

A nyáron sok kézműves vásáron vettem részt, ahol személyesen is találkoztam többetekkel. Ezeknek a találkozásoknak mindig nagyon örülök, hiszen így megismerhetlek benneteket és az igényeiteket, kéréseiteket.
Az év első fele is sok izgalmas dologgal, történéssel zajlott, de az év második felében sem unatkoztam, felpezsdültek az események.  Hamarosan jövök a 2. résszel.


Vidámsággal,
TANÓ MÓNI




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések